fbpx

הרשמה

אפשרות ההרשמה הזו מיועדת לחיפוש עבודות ואודישנים ופרסום הפרופיל שלכם באתר


 

תשלום עבור זנטי - הפקות ומדיה

בנק מזרחי טפחות 

מספר חשבון עסקי : 270139

סניף 470

 

למעבירים בביט / פפר פיי / פיי בוקס 0587747747

 

לידיעת המשלמים בהעברה בנקאית השירות המוזמן לא יעודכן ולא יאושר מיידית אלא רק לאחר קבלת אישור על ההעברה. 

פרופיל נותני שירות מאפשר לך להגיש מועמדויות לאודישנים ועבודות, ליצור פרופיל מקצועי של השירותים שלך (מתאים לעצמאים, טאלנטים ולעוסקים בענפי האופנה, הביוטי, הבידור והאירועים)

שאלות נפוצות ותמיכה להרשמה והצטרפות לקהילת האופנה והבידור בישראל

התשובות לשאלות ששואלים אותנו הכי הרבה

אם בחרתם בשירות חינמי/חבילת חינם יש לבחור תשלום בהעברה בנקאית או באפליקצייה ופשוט לדלג לשלב הבא. 

בחבילת ניסיון ובשאר החבילות יש לבחור אמצעי תשלום לשם עדכון החיוב באופן קבוע.

אנו מזמינים כל לקוח/ה (מחפש/ת שירות) וכל איש/אשת מקצוע (נותני שירות) בתחומי האופנה, הבידור, הביוטי והאירועים. כולל טאלנטים כמובן (דוגמנים, שחקנים, זמרים וכדומה).

לחצו כאן לרשימת הקטגוריות המלאה של נותני השירות

כמחפשי שירות (לקוחות) אין דרישה כלשהי כמובן היות ואנשי המקצוע החברים אצלנו מספקים שירותים לכל סוגי הלקוחות: פרטיים, עסקים וחברות. 

חשוב להבהיר שאנו ב My Look מקשרים בין מחפשי שירות לבין נותני שירות ואנו לא צד לעסקאות בין הצדדים, אנו לא מעסיקים את נותני השירות החברים בקהילה, אנו לא אוכפים את ההסכמים או שולטים בפעילות של הצדדים בעסקה. 

לכן, המלצתינו לנותני השירות להיות רשומים על פי החוק על מנת להנפיק קבלות ומסמכים חשבונאיים. 

לתקנון האתר המלא לחצו כאן

לא. ההרשמה לקהילה אינה כרוכה בתשלום או התחייבות מצידך. שימו לב כי בהינתן אפשרות בחירה יש לבחור בחבילת חינם או ניסיון. שאר החבילות המשודרגות והמקיפות יותר הן בתשלום.

ישנן מספר סיבות לבעיה בעת ההרשמה ולפני שנציגן אנו ממליצים בחום לצפות בסרטון ההדגמה. 

1. שימי לב שבעת ההרשמה יש למלא את הטופס המתאים בראש עמוד זה (לקוח/ספק) ושכל השדות הינן חובה, בעת מילוי לא נכון של הטופס ייתכנו שגיאות מסוימות כמו שגיאת הקלדה, סיסמא לא תואמת, שם משתמש בעברית או עם רווחים וכדומה. 
כל השגיאות הללו מופיעות באדום בעת המילוי ומכוונות אותך לשנות את התוכן שהוזן.

2. במועדים מסוימים וכחלק ממנגנוני האבטחה אנו מאשרים ידנית כל חבר חדש בקהילה, אז אם נרשמת לא מזמן ואינך מצליחה להתחבר יכול להיות שהחשבון שלך נמצא בבדיקה.   

3. אם נתקלת בבעיה אחרת בהצטרפות ניתן לפנות אלינו במייל support@mylook.co.il, דרך דף צרו קשר, בצ’אט אונליין, בפייסבוק או באינסטגרם ונשמח לסייע לך. 

אם זה עתה הצטרפת, כל שעלייך לעשות זה להיכנס לחשבון שלך. 

לעיתים אנו מאשרים ידנית בקשות חדשות אז אם אפשרות הפיקוח ובקרה זמינה, אנו בוחנים כל חבר/חברה חדשים ומאשרים או שוללים ידנית. ברגע שתתקבל החלטה לבקשתך להצטרף יישלח אליך מייל אישור (או סירוב) בהתאם להחלטה שנתקבלה וניתן יהיה להתחבר לחשבון בעת האישור.

ישנן מספר סיבות אפשריות לכך

  1. אם נחסמת או סורבת בעבר אז יכול מאוד להיות שזו הסיבה שלא אושרת להשתמש בשרותינו. 
  2. אם הפרת את התקנון ותנאי השימוש באתר
  3. אם הזנת נתונים שקריים 
  4. נרשמת יותר מפעם אחת
  5. אם מדובר בספאם 
  6. אם נרשמת בתור אדם או עסק אחר 
  7. אם הפרת את תנאי ההזמנות לעבודות בעבר 

כל סיבה אחרת תלווה בהסבר, אם הינך חושב שנעשתה טעות נשמח לשמוע על כך במייל support@mylook.co.il