fbpx

שאלות נפוצות ותמיכה לכניסה והתחברות לחשבון קיים

התשובות לשאלות ששואלים אותנו הכי הרבה

על מנת להיכנס לחשבון שלך ולמערכת יש

  1. להזין שם משתמש או כתובת דואר אלקטרונית שנרשמת איתה
  2. להזין סיסמא
  3. לאמת שהינך אנושי (בדיקת אבטחה) 
  4. ללחוץ על כפתור “התחבר/י”

אם נרשמת בהתחלה דרך אחת מהרשתות החברתיות (פייסבוק, גוגל או טוויטר) עלייך להיכנס לחשבונך באותה הדרך. 

ישנן מספר סיבות אפשריות לכך שאינך מצליח להיכנס:

  1. אופן כניסה שגוי – הרבה חברים באתר נרשמו דרך הפרופיל שלהם ברשתות החברתיות, אם זה המקרה שלך יש להיכנס באותה הדרך (המשך עם הרשת החברתית עימה נרשמת)
  2. שם משתמש שגוי – במקרה שהזנת שם משתמש שגוי יש לך את האפשרות להזין את האימייל עימו נרשמת לראשונה.
  3. כתובת דואר אלקטרוני שגויה – אם אינך זוכר את המייל עימו נרשמת לאתר ניתן להזין את שם המשתמש במקום.
  4. עוד לא נרשמת – לפני כניסתך למערכת עלייך להירשם בעמוד ההרשמה והצטרפות 
  5. סיסמא שגויה – במקרה שהסיסמא שגויה אנו ממליצים לבדוק שוב שהסיסמא שהזנת היא הנכונה לפי מיטב זכרונך ושהמקלדת לא על caps lock או בעברית. 

מתחת לכפתור ההתחבר יש קישור “שכחתי סיסמא” בלחיצה על הלינק ייפתח חלון בו נדרש להכניס שם משתמש או את האימייל איתו נרשמת ולאחר מכן יש ללחוץ על “קבל סיסמא חדשה” 

הקישור לאיפוס הסיסמא יישלח אליך לכתובת הדואר האלקטרונית איתה נרשמת וניתן יהיה לשנות את הסיסמא בהמשך. 

נסו בבקשה להיכנס תחילה דרך אחת מהרשתות החברתיות.

אם עדיין הבעיה קיימת ניתן לפנות אלינו במייל support@mylook.co.il, דרך דף צרו קשר, בצ’אט אונליין, בפייסבוק או באינסטגרם ונשמח לסייע לך בשחזור החשבון.