fbpx

לוריאל למען העולם

לוריאל ישראל למען העולם
רונית מטיאס

רונית מטיאס

כתבת במגזין ומעצבת אופנה

כל הכתבות של רונית

עתיד העולם והדאגה לכדור הארץ, הביאה את קבוצת לוריאל לחשוף דור חדש של יעדי קיימות לשנת 2030 , והשקת מותג חדש תחת ערך הקיימות  גרנייה Bio , במקביל חושפת קבוצת לוריאל את תכנית הקיימות העולמית החדשה שלה “לוריאל למען העתיד” ואת היעדים החדשים של הקבוצה הנותנים מענה לאתגרים הסביבתיים והחברתיים העולמיים המתגברים. בכך היא מאיצה את המהפך שהיא מבצעת במודל העסקי שלה כך שיכבד את גבולות כדור הארץ ומחזקת את מחויבותה לקיימות ולהכללה חברתית.

כצעד ראשון בישראל, וכחלק ממימוש האסטרטגיה הגלובלית, משיקה לוריאל ישראל מותג חדש המסמל ערכים סביבתיים וחברתיים, גרנייה Bio–מותג טיפוח פנים אורגני, המבוסס על רכיבים שמקורם מהטבע, מבוסס על פורמולות טבעוניות שאינן מכילות רכיבים שמקורם או תוצריהם מהחי. המוצר בעל תו תקן אורגני, האריזות המיוצרות מחומרים ממוחזרים וניתנות למחזור, והרכיבים גודלו באופן אורגני ותחת תקני סחר הוגן. המותג החדשני נותן מענה בתחום טיפוח הפנים האורגני, במחיר נגיש הדומה לאירופה ובהפצה רחבה.

על הסדרה

‘גרנייה Bio’ הינו מותג טיפוח פנים אורגני ה-MASS MARKET  הראשון בישראל הנמכר בהפצה רחבה ומשווק במחירים נגישים, בסדרה מוצרי אנטיאייג’ינג, לחות וניקוי לעור הפנים, המסייעים בשיקום, הזנה, הרגעה וטיהור העור, הפורמולות מכילות תמציות מי פרחים ושמנים אתריים אורגניים, הסדרה כוללת סדרת מוצרי לחות, הזנה וניקוי, המבוססים על פורמולות נקיות שמקורן מן הטבע. הפורמולות הינן טבעוניות VEGAN (אינן מכילות רכיבים שמקורם או תוצריהם מן החי). המותג בעל תו תקן אורגני בהתאם לתקנות קוסמוס EcocertGreenlife. הפורמולות הייחודיות מכילות את מיטב הרכיבים מן הטבע – לבנדר, ארגן, למון גראס ועוד. מועשרים בשמנים אתריים אורגניים, שמנים מרוכזים ותמציות מי פרחים.

הסדרה מצטיינת באפקטיביות מוכחת ובניחוחות ארומטיים ומרקמים מפנקים. המותג כולל מגוון מוצרים לעור הפנים, קרם אנטי אייג’ינג, קרם לחות, קרם עיניים, ג’ל ניקוי לפנים ומים מיסלריים. המוצרים מתאימים לכל סוגי העור ומותאמים לעור רגיש. כל המוצרים נבדקו דרמטולוגית.

על המרכיבים

סדרת הטיפוח מבוססת על שמנים חיוניים ואפקטיביים לעור הפנים, שמן ארגן אורגני (באלם, קרם לחות וספריי הזנה(, לבנדר אורגני (קרם פנים אנטיאייג’ינג, קרם עיניים אנטיאייג’ינג, שמן לבנדר לעור הפנים), למון גראס אורגני (ג’ל ניקוי מטהר וקרם לחות מאזן), פרח הדרדר הכחול אורגני (מים מיסלריים), שמן טימין אורגני (מי פנים מטהרים) ושורש הקונג’אק (ספוג ניקוי בוטני). הסדרה מאושרת על-ידי כל הארגונים הבינלאומיים (ECO CERT) המוצרים מכילים פורמולה טבעונית (Vegan) – שאינה מכילה רכיבים שמקורם או תוצריהם מהחי, אריזות המוצרים עשויות מחומרים ממוחזרים וניתנות למיחזור, הרכיבים הטבעיים של המוצרים גודלו באופן אורגני ותחת תקני סחר הוגן. המוצרים מותאמים לעור רגיש ונבדקו דרמטולוגית.

לוריאל מותג הטיפוח האורגני החדש גרנייה ביו צילום יחצ מיי לוק
לוריאל מותג הטיפוח האורגני החדש גרנייה ביו צילום יחצ מיי לוק

מחיר מומלץ לצרכן:

קרם לחות, ג’ל ניקוי, מים מיסלריים: 44.90 ₪

קרם לחות אנטיאייג’ינג, קרם עיניים אנטיאייג’ינג, שמן פנים: 54.90 ₪

ספרי הזנה וטונר: 34.90 ₪

ספוג ניקוי קונג’אק: 12.90 ₪

על המהפכה של לוריאל

אלי שגיב, מנכ”ל לוריאל ישראל: “מהפיכת הקיימות של לוריאל נכנסת לעידן חדש, לוריאל מאיצה משמעותית את המאמצים שלה כדי שכולנו נוכל לחיות בעולם טוב יותר, אנו עושים זאת דרך פעילות עסקית ותרומה לחברה בכלל, עם תכנית “לוריאל למען העתיד” אנו מתחילים מסע חדש בן עשור, שבו אנו לוקחים על עצמנו מחויבויות שאפתניות שנקבעו על ידי מדענים, כולל בישראל. כמובילי תעשיית הביוטי, תפקידנו לתרום לבניית חברה מכלילה ובת קיימא ולהציב רף גבוה – אך אנו יודעים שאנו לא יכולים לעשות זאת לבד. אנו צריכים עוד חברות שיצטרפו אלינו, ולכן בכוונתנו לרתום את השותפים, הספקים, הצרכנים וכל מחזיקי העניין שלנו לטובת המשימה החשובה הזו”.

צעדים נוספים שיינקטו בישראל במסגרת תכנית הקיימות הגלובלית: הפחתת מים, אנרגיה ופסולת בתהליכי הייצור והשינוע הלוגיסטי; הפחתת פלסטיק בתהליכי אריזת המוצרים ללקוחות; עבודה עם ספקים אסטרטגיים  ליישום יעדי קיימות בעבודתם; קידום מטרות חברתיות וסביבתיות באמצעות מותגי החברה (לוריאל פריז, גרנייה, לנקום ועוד); תרומה לפתרון אתגרים חברתיים ושילוב אנשים מקהילות מוחלשות במעגל התעסוקה וסיוע לנשים מקהילות מוחלשות.

יעדי תכנית הקיימות החדשה: עד שנת 2025, כל אתרי לוריאל יהיו ניטרליים מבחינה פחמנית, על-ידי התייעלות אנרגטית ו- 100% אנרגיה מתחדשת; עד שנת 2030, 100% מהפלסטיק המשמש לאריזות של מוצרי לוריאל יהיו ממקורות ממוחזרים או מבוססי ביו; עד שנת 2030, לוריאל תפחית ב- 50% את כל פליטות גזי החממה שלה, פר טון מוצר, בהשוואה ל-2016.

במסגרת האג’נדה הסביבתית העולמית של גרנייה “יופי ירוק לכולם” (Green Beauty for All), המותג ישתף פעולה עם עמותת אקו-אושן, תחת המסר “שמים סוף לחד-פעמי בחוף”. במסגרת שיתוף הפעולה גרנייה יתמוך ב”תכנית הדגל הכחול” של העמותה, הפועלת להעלאת המודעות ולשמירה על סביבה ימית נקייה מפלסטיק חד פעמי. כיום פועלת התכנית ב-10 רשויות ברחבי הארץ בדגש על עובדי הרשויות המקומיות בחופים, ובעזרת תמיכת גרנייה החזון הוא להעלות את מודעות הציבור הרחב לתופעת הפלסטיק החד פעמי בחופים ולהוביל שינוי תפיסתי והתנהגותי בקרב הציבור.

רונית מטיאס

עיתונאית המתמחה במגוון תחומי הלייף סטייל, אופנה, יופי, עיצוב, תיירות, אוכל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב google
שיתוף ב print
שיתוף ב vk

כתבות נוספות

סערה בעולם השערה

השיער שלנו סובל בקיץ מיובש וחוסר ברק כתוצאה מחשיפה לשמש, טבילה במי בריכה וים ואחוזי לחות גבוהים שפוגעים באיכות השיער, מעצב השיער אילן מרגלית, שגריר

חנות יד שנייה FAKTURA (2)

חנות יד שניה Faktura – מציאות אופנה

השימוש בקיים עוזר לבן אדם לפתח את היצירתיות ובעיניי חנות יד שניה נותנת לבן אדם את המקום למצוא את האופי שלו מבחינת לבוש. בנוסף לכל זה, אני רוצה לתת לבן אדם את האופציה לקנות בזול! והכי חשוב, הבנתי את המחיר לצריכה המופרזת, המחיר האקולוגי של זה!