fbpx
Mary Kay

הצהרה לציון יום האישה הבינ”ל 2021 מאת ג’וליה סיימון, היועצת המשפטית הראשית ומנהלת הגיוון הראשית של Mary Kay Inc.

דאלאס, 8 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

להלן הצהרה מאת ג’וליה סיימון, היועצת המשפטית הראשית ומנהלת הגיוון הראשית של Mary Kay Inc., לציון יום האישה הבינ”ל 2021:

ג’וליה סיימון, היועצת המשפטית הראשית ומנהלת הגיוון הראשית (תמונה: Mary Kay Inc.)

נשים מועצמות מעצימות נשים. האמונה הזאת משמשת כבסיס שעליו נשענת כל העבודה, הפנימית והחיצונית, ב-Mary Kay Inc.. המנטרה הזאת נותנת השראה למאמצים הבלתי נלאים של Mary Kay לקבל לעבודה ולקדם נשים בתפקידי ניהול, לתמוך בעקרונות של העצמת נשים שיצרו האמנה הגלובלית של האו”ם ו-UN Women, ולפתח יזמות והזדמנויות כלכליות כדי להגדיל את ההשתתפות של נשים ולהילחם בהטיה המגדרית בכל מקום. אם נרים אחת, נרים את כולן. ביום האישה הבינ”ל 2021 המסר הזה נשמע חריף במיוחד.

הנושא של יום האישה הבינ”ל השנה הוא “נשים בהנהגה: השגת עתיד שווה בעולם של קוביד-19”. אני תמיד רוצה לעודד את המקבילים שלנו במגזר הפרטי והציבורי להגביר את הקול של הנשים, אבל חשוב באותה מידה לאתגר את עצמנו כפי שאנו מאתגרים אחרים. ב-2019 Mary Kay Inc. השיקה, בשיתוף פעולה עם שש סוכנויות של האו”ם, את מאיץ היזמות לנשים, יוזמה אסטרטגית שמיועדת לתת השראה והשכלה ולהעצים נשים יזמות ברחבי העולם. המשימה שלנו היא להסיר חסמים לחופש כלכלי עבור אין ספור נשים באזורים שלא מקבלים מספיק שירות בעשר השנים הבאות. התקווה שלנו היא שהדוגמה שלהן כמנהיגות תעצים את הדור הבא של נערות.

היום ובכל יום, אנחנו חייבים לפעול להשגת עתיד שווה. עולם שאין בו אלימות, הטיה מגדרית ואפליות. הנשים לא יכולות לחכות. #IWD2021 #GenerationEquality

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-57 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור — שפתון אחרי שפתון.

צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210308005888/en/

אנשי קשר
Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
(+1) 972.687.5332 or media@mkcorp.com

מקור: Mary Kay Inc.

מולטימדיה

תמונה
ג’וליה סיימון, היועצת המשפטית הראשית ומנהלת הגיוון הראשית (תמונה: Mary Kay Inc.)

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב google
שיתוף ב print
שיתוף ב vk

באותו נושא

OkCupid מצא 91 אחוז מהישראלים פתוחים להיכרות עם טבעונים. לשישה מתוך עשרה לא ממש אכפת מה אוכלים בני/בנות הזוג

בחודשים האחרונים, הישראלים מגלים יותר ויותר פתיחות להיכרות עם בני ובנות זוג שמצהירים/ות על היות/םן טבעונים/ות ואו צמחונים/ות. משתמשים שפתוחים לפגישות עם צמחונים או טבעונים קיבלו יותר ׳לייקים׳ מתחילת 2021 מאשר אלה שגילו התנגדות

מגי רום

תערוכת מחווה לאמנית היפנית הידועה בעולם תפתח בגלריית הציפור הכחולה בפ”ת!

גלריית הציפור הכחולה בפתח תקוה פותחת שעריה וזו הזדמנות מיוחדת לצפות ביצירות בסגנונות שונים וטכניקות שונות אך כולן מטביעות התייחסות ליצירותיה של יאויאו קוסאמה.
בעולם אינסופי ללא גבולות אמנים מכל רחבי הארץ יוצרים
בהשראת יאיוי (קוסאמה) “נקודות הפולקה